LET OP: I.v.m een cursus in het buitenland worden alle retouren op maandag 27 maart verwerkt. Ik hoop op je begrip!
De koper heeft het recht om de ontvangen goederen binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen te retourneren, onder navolgende voorwaarden.
- Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte (brievenbus)tarieven de website van jouw vervoerder. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op: komt het uiteindelijke bestelbedrag na een retour onder €55,- en heb je bij je bestelling geen verzendkosten betaald, dan zullen deze in mindering gebracht worden.
- De retourzending dient altijd van tevoren per email te worden aangemeld o.v.v ordernummer en IBAN nummer waarop het aankoopbedrag terug gestort mag worden.
- De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in de originele verpakking, deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te worden teruggestuurd, vergezeld van een kopie van de orderbevestiging. De koper krijgt in dit geval naar wens een vervangend artikel toegestuurd of het aankoopbedrag terug.
Verzend adres: Fashion & Hair Accessories t.a.v Lonneke van Dijk, Nieuweweg 52, 3765 GE Soest
Heb je een klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fashionhairaccessories.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil te aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform, is te vinden op https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.